Goście

poniedziałek, 25 lipca 2016

Urodzinowe candy.

Lato, jak wiecie, sprzyja promocjom. Zwykle udaje mi się całkowicie takowe ignorować, ale jest jedna branża, obok której nie jestem w stanie przejść obojętnie. To wszelkie wyprzedaże kamyków, koralików i innych elementów biżuteryjnych. Ze nie potrzebne? Może dziś nie potrzebne ale kiedyś na pewno się przyda. Ze już mam dużo? Ukochanych drobiazgów nigdy nie jest za dużo. Znacie to?
Ostatnio nabyłam po całkiem przyzwoitej cenie mnóstwo kamyków i koralików z letniej wyprzedaży pasartu. Kupiłam min lapis lazuli, szmaragd nilu, sodalit, amazonit lawę i całe mnóstwo jadeitów oraz szklane kryształki. No i teraz powinnam to jakoś spożytkować. Pomyślałam, że połączę przyjemne z pożytecznym i trochę tych dobroci rozdam. Co wy na to?
Cztery lata temu, dokładnie 25 lipca, ukazał się pierwszy wpis na tym blogu. Może nie było tych postów zawrotnie dużo jak na cztery lata (niewiele ponad 200), ale uzbierało się trochę Waszych odwiedzić, wiele przemiłych komentarzy. Dzięki blogowi poznałam wiele wspaniałych twórców i ich dzieła. Wszystkich odwiedzających tę stronę, regularnie lub okazjonalnie zapraszam na urodzinową rozdawajkę. Do wygrania dwa zestawy dwóch bransoletek w wybranych przez zwycięzcę kolorach (o ile uda mi się takie znaleźć w moich zbiorach) oraz zestaw-niespodzianka rękodzielniczych przydasiów . 

Co trzeba zrobić? 
1. Zgłoś chęć udziału w zabawie pod tym postem, w komentarzu napisz, co chciałabyś/chciałbyś otrzymać. 
2. Umieść podlinkowany baner na swoim blogu, stronie , fanpage'u.  

Miło mi będzie jeśli dołączysz do grona obserwatorów, ale nie jest to warunek konieczny. 
Zabawa trwa trzy tygodnie, do 15 sierpnia.


A tu jeszcze kilka bransoletek, tym razem w granatach i błękitach: lapis lazuli, sodalit, jadeit, amazonit i szkło.