Goście

wtorek, 26 lipca 2016

Lody śmietankowo-czekoladowe

Lato w pełni, pogoda dopisuje, u nas jest nawet upalnie (gdzieś podobno pada?) . A na upał najlepsze są lody. U Danutki one właśnie królują w ten gorący wakacyjny czas. Jako, że pierwszy miesiąc dobiega końca, czas zaprezentować pierwszą lodową pracę. Wybrałam moje ulubione lody: śmietankowo-czekoladowo-waniliowe. 


Ten model wisiora już pojawiał się u mnie kilka razy, dotychczas zwykle był w rożnych odcieniach błękitu. Postanowiłam go wykonać w innych wersjach kolorystycznych, niebawem pojawią się następne. W centrum naszyjnika łezka agatu płonącego, małe koraliki to rodonit, tygrysie oko i szkło. Zawieszony na potrójnym rzemyku.




Na koniec jeszcze banerek


oraz zaproszenie do zabawy na moje Urodzinowe candy


Dziękuję za Wasze odwiedziny i wszystkie przemiłe komentarze.