Goście

wtorek, 5 kwietnia 2016

Tor przeszkód.

A droga długa jest
Nie wiadomo czy ma kres
A droga kręta jest
Co dalej za zakrętem jest
Kamieni mnóstwo
Pod kamieniami leży szkło
Szło by się długo
Gdyby nie to szkło to by się szło
To by się szło, to by się szło
Gdyby nie to szkło


Od przyklejenia kaboszonów minęło kilka miesięcy. I to nie tylko dla tego, że haft jest pracochłonny ale nad nim zawisło jakieś fatum. Najpierw okazało się, że mi braknie koralików, zamówiłam i czekając robiłam inne rzeczy. Kiedy koraliki dotarły dostałam pilne zamówienie. Wreszcie naszyjnik został podszyty i zaczęłam frędzelki. I znów zong... probówka z teardrops zaginęła a w żadnym sklepie aktualnie ich nie ma.  Już byłam gotowa zrobić generalny remont (a przynajmniej gruntowne przemeblowanie). I co śię okazało? Moja kochana Klara zabrała sobie tę akurat probówkę do zabawy. Moja kocia uwielbia bawić się probówkami z koralikami bo nie dość, że się toczą to jeszcze tak fajnie grzechoczą. Tym razem jednak poszła o krok dalej i zniosła sobie probówkę na parter (dotychczas raczej wnosiła mi na górę kości). 
No ale mimo rozlicznych przeszkód jest: