Goście

sobota, 7 listopada 2015

Gorzka czekolada.

Włodzimierz Patuszyński
Co ja zrobię, że cię lubię
Więcej, niż bym chciała?
Jeśli powiem, że nie lubię,
To bym ci skłamała.
Jakiej chcesz, mnie poddaj próbie -
Nie wypadnę źle,
Bo dowiodę, że cię lubię
Więcej, niż chcę.

Co ja zrobię, że cię lubię
Więcej, niż powinnam?
A do tego wiem, że jestem
Sama sobie winna.
Na twój widok rozum gubię -
Tak już ze mną źle.
Co ja zrobię, że cię lubię

Więcej, niż chcę?

I nie mam tu na myśli osoby. 
W listopadzie w cyklicznych kolorkach u Danusi króluje czekolada. Punkt 3 zabawy: "W swoich postach z pracami wspominacie o upodobaniach do koloru czekoladowego jak i samego smaku gorzkiej czekolady” co niniejszym uczyniłam. Sam kolor w zasadzie też lubię - jesli chodzi o brąz to lubię dwa jego odcienie: kasztan i czekoladę właśnie. Nie koniecznie same ale jako dodatki zarówno w domu jak i w ubraniu. 
A teraz moja czekoladowa praca. Wybrałam czekoladę z malinami i podobnie jak w październiku zrobiłam naszyjnik i broszkę w jednym, tym razem sutasz z pieknym czekoladowym jaspisem.





I jeszcze banerek