Goście

wtorek, 2 czerwca 2015

W fiolecie

Fiolet mi panią przypomina
wiersz znaleziony w necie, autot  Sam53

Pani do twarzy jest w fiolecie
Czy pani chociaż o tym wie
Że najpiękniejszym bywa przecież
Ten który w maju pachnie bzem

Lub w nozdrza wpada wonią fiołków
Swoistą nutą szumi w głowie
Ja proszę pani w każdym pączku
Dostrzegam barwy fioletowe

I tym kolorom już w sekrecie
Niechaj zostanie między nami
Doklejam miłość bo w fiolecie
Jestem po prostu zakochany

Jak pięknie pani w bzach i fiołkach
W bukietach kwiatów fiolet lśni
Ja po zapachu go rozpoznam
Wiosną wraz z panią mi się śni

Majowo - fiołkowy komplet złożony z naszyjnika, bransoletki i kolczyków. Kaboszony fioletowego kwarcu w koralikowych koszyczkach, fioletowy i złoty sznurek sutasz. 



Kolczyki na zdjęciu mają jakby inny odcień ale to wyłącznie wina zdjęcia (czyli fotografa, znaczy moja). Najbliżej oryginału jest poniższa  bransoletka.
Spodobało mi się robienie ażurowych kolczyków, narazie w bardzo prostych formach. 


Bransoletka podoba mi się na tyle, że chyba niebawem powtórzę ten wzór w innym kolorze. 
Oczywiście nie ma obowiązku nosić całości. Można zestawiać różnie: