Goście

poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Gra w kolory

Wanda Chotomska

Czarne przegrywa! Kolor wygrywa! - w kolory grajmy dziś!
W jabłka z jabłonek,
w skrzydła biedronek,
w każdy zielony liść...

I jeszcze w te zboża znad Wisły i Odry!
I w Słońce co mówi nam - "dzień dobry,dzień dobry,dzień dobry"!

W Słońce nad głową,
w Róże różową,
w Malwy wysoki kwiat,
w srebro wieczorów,
w tysiąc kolorów,
w jasny wesoły Świat!

Za oknem szaro i zimowo, słońca jak na lekarstwo. Po prezentowanym ostatnio komplecie opadła mnie niemoc twórcza związana z brakiem czasu. Nie chciało mi się zaczynać niczego nowego, sklonowałam więc tamte kolczyki. Tym razem bez dodatków z braku sznurka - postanowiłam po zużywać resztki sznurków - mam sporo takich kawałków po 1 czy 2 metry. Chyba muszę zrobić jakiś kolorowy naszyjnik. Ale na razie kolczyki:



I kolczyki widziane z obu stron:




I raz jeszcze zusammen do kupy: