Goście

niedziela, 12 października 2014

Kasztany, kasztany

Krystyna Wodnicka
Mówiłeś - włosy masz jak kasztany
I kasztanowy masz oczu blask
I tak nam było dobrze kochany
Wśród złotych liści, wiatru i gwiazd
Gdy wiatr kasztany otrząsał gradem
Szepnąłeś nagle zniżając głos
Odjeżdżam dzisiaj, lecz tam gdzie jadę
Zabiorę ze sobą te złotą noc

Kochany, kochany
Leca z drzewa jak dawniej kasztany
Wprost pod stopy par roześmianych
Jak rudy lecą grad
Jak w noc, gdy w alejce
Rudy kasztan Ci dałam i serce
A Tyś rzekł mi trzy słowa, nic więcej
Ze kochasz mnie i wiatr ...





Październik U Danuśki ma kolor brązowy. Bransoletkę wykonałam specjalnie z tej okazji wykorzystując niemal wszystkie koraliki w tym kolorze będące aktualnie w moim posiadaniu. Aż się zdziwiłam, że mam ich tak niewiele. 
Jeśli chodzi o kolor brązowy to bardzo go lubię ... oglądać. Z tego powodu mam sporo brązów w mieszkaniu: od brązowych mebli po różne kuchenne dodatki ale ani jednego brązowego ubrania. Uwielbiam też brązy jadalne: czekoladę, kakao, kawę, ładnie zrumienionego kurczaka oraz prześliczne brązowe kapelusze grzybków. 


Może nie są tak piękne jak te w banerku ale za to sama je osobiście znalazłam.