Goście

piątek, 3 października 2014

Jesienna rozdawajka

Jesień idzie
Andrzej Waligórski
Raz staruszek, spacerując w lesie,
Ujrzał listek przywiędły i blady
I pomyślał: - Znowu idzie jesień,
Jesień idzie, nie ma na to rady!
I podreptał do chaty po dróżce,
I oznajmił, stanąwszy przed chatą,
Swojej żonie, tak samo staruszce:
- Jesień idzie, nie ma rady na to!
A staruszka zmartwiła się szczerze,
Zamachnęła rękami obiema:
- Musisz zacząć chodzić w pulowerze.
Jesień idzie, rady na to nie ma!

Moje jesienne kolczyki:



z chryzokolą



z zielonym howlitem


W poprzednim poscie obiecałam niespodziankę z okazji setnego posta. Jak to zwykle w życiu bywa los natychmiast pokazał co potrafi: cały tydzień miałam urwanie głowy w pracy (jesienne choróbska przerzedziły kadrę) Wychodziłam z domu około szóstej, wracałam około szóstej i jak w takich warunkach zrobić coś fajnego, że już o zdjęciach nie wspomnę. Dopiero dziś wróciłam na tyle wcześnie, że mogłam machnąć fotki, na razie tym dwóm kolczykom. 
Ogłaszam zatem moje pierwsze candy. Do wygrania jedne z powyższych kolczyków oraz 2 bony na zakupy w  moim butiku na DaWandzie z 50% zniżką. Co masz zrobić? Klasycznie:

1. Zostaw komentarz pod tym postem, w komentarzu napisz, które kolczyki wybierasz.
2. Umieść na swoim blogu lub fanpage banerek z linkiem odsyłającym do tego bloga
3. Polub stronę Rebar na fb lub dołącz do grona obserwujących tego bloga.

Candy trwa do 19 października do godziny 24:00. Zwycięzcy zostaną wylosowani 20.10 (o ile złośliwy los nie namiesza) 

I jeszcze banerek