Goście

poniedziałek, 20 października 2014

Bursztynek, bursztynek ...


Kiedy już trzeba będzie powiedzieć cześć,
Kiedy już lato pęknie i spadnie deszcz,
Co Ci dać przyjacielu mych słonecznych dni,
Żeby czas nie zamazał tych wspólnych chwil.


Bursztynek, bursztynek znalazłam go na plaży,
Słoneczna kropelka, kropelka złotych marzeń,
Bursztynek, bursztynek położę Ci na dłoni,
Gdy spojrzysz przez niego mój uśmiech Cię dogoni...


Kiedy znów się spotkamy za wieków sześć,
Kiedy znów powiesz do mnie po prostu cześć.
Może nawet nie poznam przez chwilę Cię,
Ale ty wtedy prędko pokażesz ten.


Bursztynek, bursztynek znalazłam go na plaży,
Słoneczna kropelka, kropelka złotych marzeń,
Bursztynek, bursztynek położę go na dłoni,
Gdy spojrzysz przez niego mój uśmiech Cię dogoni...

Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział w moim candy. Zgodnie z umową dzisiejszego wieczoru odbyło się losowanie zwycięzców. Nad prawidłowym przebiegiem losowania czuwał mój syn (zabronił wspominać o tym, więc sza). Oto uczestnicy rozdawajki w kolejności zupełnie losowej (zauważyłam, że komentarze pod postami układają mi się właśnie w losowej kolejności).  

Losowanie nr 1 - kolczyki


Losowanie nr 2 - kupony rabatowe 


Kolczyki z jasnozielonym howlitem otrzymuje Agnieszka F. kupony rabatowe trafią do Julity Góralskiej i Anny Wojnar. Zwycięzców proszę o kontakt na priv.

A dlaczego taki tytuł? Nie mam dzisiaj do pokazania żadnego nowego wyrobu. Miniony weekend poświęciłam innej nieco aktywności. W Instytucie Matematyki Uniwersytetu Wrocławskiego działa seminarium dla nauczycieli matematyki I3 - Inspiracja - Indywidualizacja - Interdyscyplinarność. Poza cyklicznymi spotkaniami w ramach seminarium odbywają się wycieczki pod hasłem: "Poznajemy matematyczną Europę". Jesienią są to wycieczki po Polsce. 



A bursztynek? Nie znalazłam go na plaży(czas) za to był w muzeum bursztynu. Przepiękne okazy.