Goście

czwartek, 18 września 2014

Perłowe

Anna Adamis
piosenka z repertuaru zespołu Omega
A hajnal kelt, ő hazament
kék hegy mögé, virág közé.
Kis kék elefánt mesét mesélt,
szép gyöngyhaján alszik a fény.

Igen, él egy gyöngyhajú lány,
álmodtam, vagy igaz talán.
Gyöngyhaj azóta rég
mély tengerben él.
Igen, él egy gyöngyhajú lány,
álmodtam, vagy igaz talán.

Świt wstał, ona poszła do domu
za niebieską górą, pośród kwiatów.
Mały niebieski słoń opowiada bajki,
w pięknych perłowych włosach śpi światło.

Tak, żyje dziewczyna o perłowych włosach
(śniłem, a może była to prawda).
Perłowe włosy od tego czasu dawno
sięgnęły głębokiego morza.
Tak, żyje dziewczyna o perłowych włosach

(śniłem, a może była to prawda).





Niemal idealnie kuliste perły słodkowodne w prostej oprawie sznurka sutasz. Kiedyś, dawno temu robiłam już podobne kolczyki. Chciałam zrobić jeszcze jekiś kolor ale brakło mi czasu. Może kiedyś?